sobota, 27 czerwca 2015

Krzyżykowo

Haft krzyżykowy, to moja pierwsza pasja. Przez lata zrobiłam wiele prac, większość poszła w świat. Pokażę Wam kilka prac, które zachowały się u mnie lub rodziny i mogłam je sfotografować.

To jedne z moich pierwszych prac. Robione w czasach, kiedy nie było tak łatwo kupić ładną kanwę, a mulina była jednej firmy, w kilkunastu kolorach.


Znak zodiaku dostałam kiedyś od Babci. Ten sama zrobiłam w prezencie.


Poniżej kilka większych prac, jakie w przeszłości popełniłam.




Ta praca powstała na zamówienie na kanwie z nadrukiem. Pierwszy i ostatni raz wyszywałam na takiej kanwie. Dużo prostsze jest dla mnie wyszywanie zgodnie ze schematem papierowym.
 


   I na koniec kilka obrazków, które zrobiłam do pokoju Neli. Bardzo lubię te psiaki.
  







1 komentarz:

  1. Przepiękne! Te psiaki sa takie słodkie!
    Strasznie mi sie podobaja te pierwsze na kiepskiej kanwie z mało kolorowej muliny ;)

    OdpowiedzUsuń